پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3499
-
الف
+

«شیار 143» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود

فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار امشب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار امشب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، شبکه بین‌المللی آی‌فیلم به منظور گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، ضمن پخش هفت فیلم شاخص سینمای دفاع مقدس طی این هفته در قالب برنامه «کافه فیلم»، هر فیلم را با حضور کارگردان آن مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

«شیار 143» که از جمله فیلم‌های برگزیده هفته دفاع مقدس است امشب (پنجشنبه اول مهر ماه) ساعت 22:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و رأس ساعت‌های 6:00 صبح و 14:00 فردا بازپخش خواهد شد.

این فیلم سال 1392 ساخته شده و در مورد مادر پیری به نام «مش الفت» است که پسر جوانش سال‌ها پیش به جنگ رفته و دیگر برنگشته. «مش الفت» در نبود پسرش روزهای تلخی را می‌گذراند و هر روز منتظر است تا پسر از جبهه برگردد و نمی‌داند پسرش به اسارت در آمده، شهید شده یا ...

محمدحسین قاسمی تهیه‌کنندگی «شیار 143» را بر عهده داشته و مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یدالله شادمانی، زهرا مرادی و سعید بیگی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«شیار 143» از جمله فیلم‌های تحسین شده سینمای دفاع مقدس است و مریلا زارعی برای بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر